خوش آمدید             * قابل توجه اولیاء کودکان ناشنوا  * درمان ناشنوایی ، باکاشت حلزون شنوایی امکان پذیر است .                         حمایت مالی و کمک شما به پیشبرد اهداف آموزشی و توانبخشی ما در مجتمع سرعت و قوت خواهد بخشید .                    

 
 
نظر سنجی

نظرتان درباره سایت ما چیست ؟
عالی - 45.1%
متوسط - 20.1%
ضعیف - 29.9%

تعداد کل رای ها: 224
 
آمار بازدید کنندگان

امروز55
پربازدييدترين روز26
این ماه87
کل بازدیدها159043
 
 
 



در باره موسسين

موسسين مجتمع آموزشي استثنايي مرداني آذري ، برادران مرداني آذري ملقب به امپراطوران مدرسه سازي در جهان مي باشند ،اين برادران بزرگوار فرزندان مرحوم محمد مرداني آذري از تجار بزرگ تبريز و از همسنگران ستارخان و باقرخان در انقلاب مشروطيت هستند .

1-      مرحوم غلامرضا مرداني آذري در تير ماه 1305 در شهرستان تبريز متولد و در 18 آذرماه سال 1385 آماج نقشه پليد جنايت كاران طمع كار قرار گرفت و از اين دنيا رخت بر بست (روحش شاد).

2-      آقاي حاج كريم مرداني آذري در سال 1313 در تبريز متولد ،و با روحيه و عزم قوي و خستگي ناپذير به امر مقدس مدرسه سازي و ساير امورات خيريه از جمله بيمارستان سازي و ... ادامه داده و همچنان در اعتلاي كشور اسلامي مان شبانه روز مي كوشند ( از خداوند متعال برايشان آرزوي طول عمر با عزت آرزومنديم ).

3-      آقاي علي مرداني آذري عليرغم داشتن اقامت در خارج از كشور مرتبا به ميهن رفت و آمد نموده و يار و ياور برادر خود در امورات مقدس مدرسه سازي و خيريه مي باشند ( از خداوند متعال برايشان اجر اخروي آرزومنديم ).

***

 

اجمالي از زندگي نامه برادران مرداني آذري :

برادران مرداني آذري بعد از درگذشت پدر به همراه مادر به تهران نقل مكان مي كنند ،برادران بزرگتر جهت گذران زتدگي از شاگردي مغازه شروع كرده و پس از مدتي با كمك تجار بزرگي تبريزي هر كدام با اجاره مغازه اي به خوار بار فروشي و داد و ستد مستقل مي رسند ،برادر كوچكتر پس از كسب ديپلم به كار نقاشي و عكاسي و رنگ كردن عكسهاي سياه و سفيد مشغول مي شود و آنچنان درآمدي كسب مي كند كه در زمان خود از حقوق ماهانه نخست وزير وقت يعني دكتر مصدق فراتر مي رود .

پس از مدتي غلامرضا ازدواج مي كند و صاحب اولاد مي گردد اما كريم و علي جهت رونق تجارت و ادامه تحصيلات خود در آمريكا و آلمان اقامت مي كنند ،تلاش شبانه روزي و درايت و كارداني و دور نگري برادران مرداني آذري به بار مي نشيند و آنها موفق به كسب ثروت زيادي مي شوند ،قلب پاك و افكار متعالي آنها را به طرف كارهاي نيك و خير هدايت مي كند ،تصميم مي گيرند از ثروت خود در امورات خيريه استفاده كنند ،پس از مشورت با صاحب نظران تصميم به مدرسه سازي مي گيرند ،آنها قدم اول را با يك ميليارد تومان شروع مي كنند و هم اكنون با ساخت بيش از 35 مدرسه و خوابگاه عظيم در سراسر كشور ( عمدتا در آذربايجان شرقي ) به كار نيك خود ادامه مي دهند .

برادران مرداني آذري عهد كرده اند مدارس پسرانه را به نام پدرشان محمد و مدارس دخترانه را به نام مادرشان زهرا بسازند و نام گذاري نمايند .

برادران مرداني آذري ميگويند : از قول ما به مردم بگوييد كليد خزانه الهي در دستان ماست تا روزي كه اين كليد را در اختيار داريم براي اجراي پرو‍ژه هايي در ارتباط با فرهنگ سازي آمادگي كامل خود را اعلام مي كنيم امكانات مالي ما در خارج از كشور غير قابل تصور است تلاش مي كنيم اين ثروت خدا دادي را به جريان مدرسه سازي در ايران متصل كنيم تا نهضت مدرسه سازي برادران مرداني آذري هرگز متوقف نشود . انشاالله   

 

برگرفته از كتاب چهره هاي ماندگار جلد دوم /چاپ 1385

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد برادران مرداني آذري به سايت اختصاصي ايشان به آدرس : www.zahrafoundation.org  مراجعه فرماييد.

 

 
 

Copyright © 2009-2011 Mardani Azari Exceptional Training Complex All Rights Reserved                   Design & Support by NegarAndishan